Torsdag

Och i morgon är de fredag!
Gu,vad skönt! :p
Ludwig somnade ca 23-24 i går,
och han vaknade första gången kl. 5.40?!
Riktigt skönt! Och sen vaknade han 8,
somnade om sen till 10.
Men sen när han slutligen vaknade var han glad en stund,
sen tyckte han att han skulle vara lite grinig i ca 1,30 timme :P
Så jag tjorvade på med han,tills han äntligen somnade med bröstet i munnen som vanligt ;)
Och så klart passade jag på att sova i 2 timmar med han.
Skönt :D
Sen packade vi in oss i bilen,lämnade av Ludwig hos hans farmor.
For till försäkringskassan och Mitt ljuva hem,
plus att jag stannade upp just på myggan och beställde mig en kyckling toast ;)
Hittade mig en jätte fin ask/låda på Mitt ljuva hem oxå.
Hämtade Ludwig sen, åt innan fredrik och sarek skulle ut i skogen.
Städade upp de jag fick för Ludwig :p
Sen har de väl inte hänt så mycke här hemma :)
Ludwig sover redan!
Och den har man väl gjort sen kl. 20!
Tråkigt nog ligger han i vaggan.
Få över han i sängen blir ett projekt! Kanske?!
Om man har tur sover han djupt!
Mitt gym kort på nova har startat igen,
och än har jag inte tagit mig dit.
Men så tråkigt själv ;(
Nån som vill göra mig sällskap? :)
Nu tror jag de blir en titt på kläder!
Så sugen! :P

/ Nina











Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Får se hur länge jag orkar göra mat till honom! Men mitt mål är att alltid göra mat till honom, eller ja alltså när han inte behöver äta puré längre, har vi ju tänkt att ge honom den mat som vi äter :) det är mitt mål iaf :)



Just nu är jag duktig på att träna, det kanske inte håller i sig så länge ;) jag har aldrig någonsin tränat förut! Så det är riktigt roligt nu och så är det roligt att träna i grupp :D klarar inte av gymmet, det är för tråkigt plus att det är ännu tråkigare när jag inte kan sånt :P



Jag gick upp 18kg! Minst 4kg mer än vad jag räknat med :P men jag skyller på coca-colan som jag var tvungen att dricka varje dag ;) när Knut kommit ut och all vätska var borta, så var det kvar 8kg! Har kvar 2kg så väger jag samma som innan jag blev gravid, det är första målet! :) men sen nästa mål är ytterligare 2kg och så lite har jag nog inte vägt sen jag gick 9:an! :) själv då?

2010-10-07 @ 22:51:31
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: emma - mamma till hugo <3

vilken glader :)



hugo har börjat ta i filtar, nappen och sånt - har ludwig också börjat med det? :)



kram

2010-10-08 @ 18:30:02
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0