Söndag

Natten har varit dålig! ;/
Han har vaknat nästan varje timme och ätit lite.
Hoppas hoppas hoppas att de är bättre i natt!
I morgon är jag ju själv med han till kl. 19.
Så ingen lust att vara super trött då!
Har varit till mamma och pappa i kväll.
Pappa fyller år i morgon,
så de blev tårta i dag i stället :P
Mycket god!
Har inte gjort så mycket annat i dag
än ha varit där :p
Åt middag,for och åkte bil med lilla syster som
har fått körkort :P
Och vi for inte ner i diket ;)
Kan då verkligen säga att vi behöver eller Ludwig behöver :P
ett nytt babyskydd!
Han är på gränsen för stor för de han har nu.
Vagnen är oxå snart för liten.
Så snart blir de bara sittdelen för han :p
Funderar om man ska fara ut på helloween ?
Skulle vara kul att klä ut sig :P
Aldrig faktiskt gjort de !
fast de är inte kul att pumpa ut och inte kunna amma ;/
Jag får tänka på de helt enkelt!

/ nina



dålig bild,men de bjuder jag på ;P


Kommentarer
Postat av: Konsumkvinnan

Hejsan Nina, du tror inte att "Ludde" kan behöva lite kraftigare att äta på kvällen innan han går sova för natten? Både med Dennis och Petter fick jag ge mer än bröstmjölk när dom var i Ludwigs ålder. Dom sov helt enkelt inte med bröstmjölken, dom blev hungriga redan en halv till en heltimme efter dom ätit. Sen när dom börja få välling blev det som att sno handen, då sov dom hela nätterna.När det var dags för gröt så fick de det på kvällen för att vara mättare under natten. Fundera åtmonstone på det//Birra

2010-10-25 @ 18:58:42
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Knut behöver oxå en ny bilstol! Tänkte be pappa köpa en i julklapp åt Knut ;)



Jo den är verkligen envis Knuts lilla förkylning, han är inte bättre idag.. och babysim har vi imorgon, men om han är lika snorig så känns det inte bra att gå på det =/



Vad bra att nattnigen gick bättre igår, för hoppas att det är samma ikväll! :)



Hihi vilken rolig kille som puttar ut nappen med tungan ;)



Om du märker att han äter kortare på natten och somnar, istället för att ta upp honom testa lägga honom på sidan! För jag har ju tagit upp Knut varje gång och trott att han varit hungrig, men det visar ju sig nu att han inte alls varit hungrig! Så fort jag lägger honom på sidan på natten, så somnar han om direkt! Skönt, men irriterande att jag inte kommit på det tidigare!



Knut sover på sidan på dagen oxå och han har blivit mkt bättre på det :) jag behöver nästan aldrig gunga honom, utan vi lägger oss i soffan och han vänder sig själv nästan varje gång på sida och så somnar vi :)



Näe Knut ryms snart inte heller i sin vagn! Måste byta till sittdelen snart :) hmm... vi ska på bvc på fredag, men sist vägde han 7380 och var 66,5 lång :) så ska bli roligt att se hur mkt han vuxit! Plus att han har ju börjat äta mat nu, jag ammar ju nästan aldrig, så det ska bli kul att se om han gått upp bra på bara mat! :) hur stor har Ludwig hunnit bli?



Vars bor ni?

2010-10-25 @ 19:42:13
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Just de, glömde skriva att jag oxå är skitsugen på att gå ut nu på hallowen!! Riktigt riktigt sugen alltså!!

2010-10-25 @ 20:49:41
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0