Fredag

Så roligt att vakna varje timme om nätterna! ;/
Ludwig vaknade till slut kl. 8,
var ganska pigg ändå.
Men vi somnade sen kl. 9
och sov till kl. 11 :)
När Fredrik kom hem
for han med Sarek i skogen.
Jag och Ludwig gick en promenad,
så han fick sova lite.
Ville då inte sova inne,
så jag testade ute då ;D
Tycker Ludwig har nästan varit mer gnällig i dag,
än i går.
Kanske beror på sprutan?
Nattningen gick oxå bra, skönt!
Varit ner till kalix oxå,
och sökt kläder.
Men inget!
Ska ändå ner i morgon och kolla på nån mer affär :P
Min lilla syster kom hit i kväll,
så jag bad henne gå in på Gina tricot
och köpa en bolero till mig innan hon hoppade på bussen :P
Spets bolero,mycket fin!
Nu ska jag gå och diska!
Tänkte min syster skulle vara frisör i kväll,
men klockan är så mycket :/
/ Nina




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Guuuud så skönt att sova ensam!! Jag och Andreas har pratat om att vi ska göra samma sak, men Andreas är inte riktigt redo för det ännu! Han är svårväckt och han sover genom hela nätterna fast Knut skriker :P så han är väl rädd att han inte ska vakna när Knut vaknar :) men nästa gång Andreas kommer hem så kommer vi mest troligen att köra så en natt :D



Joo jag lyckades övertala killarna :D vi var och bowlade och sen gick vi en snabbis på hotellet :D riktigt kul :D och Knut sov hela tiden som vi var borta, så det gjorde ju ingenting att vi var borta från honom :D



Var du ut ngt? :D

2010-10-31 @ 20:17:13
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0