Fredag

Skit skit skit!
Hade skrivit en massa igen och så tryckte jag bort de!
SKIT!

Jag är så trött!
Ludwig har vaknat flera gånger i natt!
Hade precis gett han mat och skulle lägga ner
han, så vaknade han igen och skulle äta igen!
Så trött så jag inte ens orkade titta på klockan alla gånger!
Han vaknade helt kl. 10 och sen somnade vi kl. 11 och sov till kl. 13.30.
Var ändå trött!
Fredrik kom hem kl. 14.30,
så jag fick sova.
Men de blev inte länge.
trött och trött hela dagen!
Ludwig har sovit,ätit och varit gnällig hela dagen!
Yes,toppen dag när man är trött ;/
Han har sovit flera ggr i dag,
kanske nån växt period på g?
Växta behöver han inte göra just nu tycker jag ;D
Vars tar min lilla bebis vägen?!
Nä,nu ska jag slappa på soffan ett tag innan de blir
SOVA!

dröm sött!

/ Nina




Inte många veckor här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0