Tisdag

I dag har vi varit på jakt efter vinter kläder till Ludwig!
Och vi hittade 2 stycken,men jag har bestämt mig vilken de blir.
Ska ner till kalix i morgon och fixa ;p
Ludwig somnade i bilen,
trodde han skulle vakna när jag lyfte över han till vagnen.
Men icke, han fortsatte att sova :P
3:e affären vi var på, vaknade han.
Trodde han skulle börja grina,
men han låg där så sött och sög på nappen :P
Var en snabb tur på EM också,
finns så mycket fint där jag vill ha!
Jag fyller ju år om ca 2 veckor så
då önskar jag presentkort där ;P
Oftast när jag handlar så
blir de att jag köper små saker som är billiga.
När jag egentligen skulle behöva köpa
en sak som är mycke dyrare :P
Man är lite konstig ibland ;P
Nä,om man ska gå och sova nu.
Alla ligger och sover redan SOM VANLIGT! ;D
I morgon och på fredag är Fredrik ledig.
Nina får sova ensam flera dagar i rad? ;)
Kan ju alltid hoppas!
/ Nina


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Absolut ska dom kunna ha ngn snuttis att ha med sig läääänge :D och just nu har han ju sin hund som han får sova med :) jag ger den till honom bara när han ska sova, så jag hoppas att han fattar att när jag ger honom den så ska han sova :) och om han inte fattar det ännu, hoppas jag att han göre snart ;)



Det är ju bara att kolla in sidorna! Det är ju perfekta julklappar :D



Har du byggt om barnvagnen till sittdelen ännu? Gjorde det i helgen och den blev ju riktigt ful :P

2010-11-17 @ 08:58:23
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0