Måndag

Då är man 23!
Fyllde år i går.
Usch,gu vad gammalt!
Nu vill jag verkligen inte blir äldre!
Har suttit i kväll och tittat igenom alla bilder.
Ska framkalla, än så länge är de ca 1000 bilder som ska framkallas.
Jag vet inte hur många bilder jag har gått igenom!
Och de bara kommer mer och mer bilder.
Kan ju inte sluta fota Ludwig :D
Men jag har typ ingen bild på mig och ludwig :S
Hatar att fota mig!
Jag får väl offra mig för Ludwig :)
Ludwig fyller 4 månader i dag,eller klockan är ju efter 24 nu så de blir lite fel nu :p
Så i morgon ska vi på BVC.
hade helt glömt bort de!
kastade mig i panik över mobilen för att kolla när de var,
kom bara i håg att de var i slutet av månaden.
Tur att de inte var i dag för annars
hade jag glömt de :S
Nå ja,i morgon kl. 13 BVC! :)
Nä, nu ska jag försöka ta mig i säng.
Så trött på dagarna nu!
Längtar så till helgen då jag får sova!
/ Nina





Ludwig var lite gnällig när jag skulle laga mat
så jag fixade en mysig plats till han.
Kan säga att han blev tyst på en gång ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Grattis i efterskott! :D



Ngn enstaka julklapp kvar bara, det känns skönt! Är tidigt ute i år :D



Jag ids inte ens gå igenom alla kort för att framkalla! Alltså bara första månaden tog jag över 1000 kort..... idas gå igenom alla =/ och sen måste man köpa flera fotoalbum och sätta in korten........ inte riktigt min starka sida!



Ludwig ser ut att ha riktigt mysigt i vagnen! :D

2010-11-30 @ 11:18:54
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0