Stress Stress!

Känner mig så stressad nu! Ingen aning varför egentligen! Kanske de beror på att vi har varit på föräldra information i dag och jag var den enda som var beräknad i juli, dom andra var beräknad i augusti och september?. Blev nog lite stressad av att de är ju ganska nära nu?! Har ju tvättat lite av baby kläderna, men nu har jag börja med resten. Måste fixa i handduks/lakan garderoben oxå, så lillens alla lakan m.m. ryms där oxå! Hur nu de ska rymmas?! Byrån är ju redan full av kläder! Panik panik?! Ett till rum skulle man behöva oxå! Så allt ryms! Vill göra bort allting nu, för de börjar bli lite tungt nu och ont i fötterna ;/
Ska försöka tvätta bort allting i morgon och baka lite hade jag tänkt. Fredrik får då fan hjälpa till! :p

Dagens föräldra information handlade om förlossningen. Vet inte om jag lärde mig så mycket. Visste ju de mesta av de hon sa. Får hoppas att jag lär mig mer nästa gång! :)

Nu blir de lite tv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0