Skit oxå!


Klockan är ca 20, och jag har inte gjort nåt i dag tycker jag! Jobbat halva dagen, sovit, ätit och sen suttit här!
Men jag har orsak att inte göra nåt faktiskt ;) Så ont i fötterna, att de är bäst att sitta/ligga!
Tänkte att jag skulle försöka ta på mig skorna och gå med Sarek en vända innan de blir tv och duscha.
Jobb hela helgen oxå, men jag får ta en dag i taget och inte stressa upp mig :P Då funkar de alltid!
Och som vanligt har Fredrik rymt i väg i helgen oxå :p Men sen är de färdig rymt när lillen kommer!
Skulle vilja fara nånstans i sommar, men vars?! Ransarån är ju en favorit, men inte en favorit att sova i tält speciellt när man är gravid :p Men de är ju så fint där! Utomlands kan man ju glömma oxå ;/ Nästa år ska vi då!
Nä,nu ska jag göra nån nytta! :p

Kan ju meddela att lillen har inte lagt sig till rätta ännu heller!
Han har 2 veckor på sig nu innan nån annan fixar de till han :p
Men han verkar inte vara stressad så mycke som han rör sig i magen nu!
Är inne på vecka 34 nu!



Jag & fredrik i bulgarien första gången! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0