Jobba?


Åh,jag blir galen. 70 dagar kvar nu! Vet inte hur jag ska göra med jobbandet? De är ju så svårt nu att säga hur mycket man orkar jobba, men jag vill då jobba så mycket jag bara kan. Just nu känns de inte jobbigt att jobba. Måste ju säga snart till chefen hur länge jag kan jobba. Vet ju inte hur stor jag blir heller, inte lätt de här! När de är första barnet så är ju allt så nytt så de är inte lätt och veta hur de kommer bli i slutet. Kanske jag måste ringa till mamma och höra va hon säger. Hon vet ju i alla fall hur de är i slutet, Fredrik är nog inte rätta personen att fråga? ;) Får försöka fundera ut nåt hära!

I dag har man väl inte hunnit så mycket ännu. Jobbat,hämtat posten och ätit lunch. Men man måste ju inte alltid göra så mycket :P
men nu kom fredrik så hej då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0