Städa var de ja!

Tänkte man skulle få städa lite i dag, men än så länge har jag inte börjat städa! Om bara dom här sammandragningar kunde sluta så man får börja nån gång!
Skulle behöva köpa planteringjord oxå till miina blommor där ute oxå, men inte lätt att bära en 50 liters säck själv när man är gravid ;/ Får vänta tills fredrik har slutat, så får han komma me :p
Skulle ju gärna vilja vara ute när de är sol ute för en gång skull nu,men får väl ta korta pauser i städandet och gå ut och sola lite :p
Måste verkligen försöka sätta stopp för allt shoppande till lillen. Tror verkligen de räcker nu med små kläder till han :p men de är inte lätt att sluta när alla kläderna är så små och söta ;)
I morgon börjar vi på vecka 35!
Den 14 juni ska man till BM oxå, hoppas verkligen han har vänt sig då!
Han är då verkligen inte stressad som jag är när de gäller de!
De löser väl sig!
Nu känns de lite bättre,så ska ta tag i alla sakerna nu!



bild från förra veckan,eller var de veckan innan de? :p


Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Sv: Nej usch så ont det gör, inge kul alls!!



Ja även fast veckorna går så otroligt fort så känns det som att man vart gravid i en evighet nu. och det känns som en evighet kvar även fast det inte är det. Gud så jag längtar :)



Allt är bra med mig. Själv? :) Kram

2010-06-02 @ 14:09:51
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Ojoj nu är de nära!! ;)

2010-06-04 @ 23:53:10
URL: http://darlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0