Onsdag


Jag är såååå uttråkad! Vill hitta på nåt, men har ändå som ingen ork till nåt just nu ;/
Har kollat igenom alla sidor på internet, flera gånger!
Inget på tv att se heller.
Tänkte fixa lite i barn rummet, men de har jag ingen lust till nu.
Inte ens bebisen är vaken, helt tyst i magen nu ;/ Så då kan man inte ens ligga och känna på den!
I veckan eller nästa vecka ska ju barnvagnen komma, så man går och väntar på att dom ska ringa så
man kan fara och hämta den!

Huvudvärk & spya på morgonen när man vaknade! Inte så trevligt ;/

Nä,nu ska jag gå och göra nåt? Känner mig lite för negativ för att sitta här och skriva :p

Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Visst är det underbart att snart bli mamma? :) Jag har BF bara 2v efter dig :) Jag längtar så att jag snart spricker :)

2010-04-14 @ 21:07:33
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Sv: Nej jag har inte riktigt förstått det jag heller, även fast det är så verkligt, när man känner sparkarna och alla rörelser, och även fast man sett lillen på ul så är det så overkligt på något sätt.. Jag tror likadant, man kommer nog inte riktigt förstå förens då man har sin lilla älskling i famnen. GUD SÅ UNDERBART!



Nej vi har ju inte alls långt kvar, tiden går ju så fort. Mysigt med ett sommar barn ju :)

2010-04-14 @ 21:52:43
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Sv: Åh, ja dom är ju så söta :)

Så du väntar också en pojke? Vad mysigt ^^

2010-04-14 @ 21:57:41
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Sv: Ja så kändes det faktiskt. Jag älskar verkligen att känna alla hans rörelser och sparkar, och att man även ser det utanpå magen :) Det är så mysigt verkligen! Ja eller hur, jag hoppas inte det, känns som att man väntat länge nog då :P men får se när han väljer att titta ut :)



Ja vi har allting, men har inte kunnat ställa iordning något elr fixa i hans rum något än eftersom vi inte flyttar in i nya lägenheten förens om två veckor. Men det ska bli så kul att få fixa i lilla babyrummet, kommer bli så fint :) Har du fixat? :)

2010-04-14 @ 22:06:36
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Sv: Nej det är du inte ensam om. Jag och min pojkvän hade också väldigt svårt med att komma på något pojknamn, tjejnamn visste vi flera stycken, men pojknamn va det lite svårare med. Men nu har vi hittat ett namn som vi tycker är så fint :) Men inget är bestämmt ännu, lillen kanske inte alls ser ut att heta så när han väl kommit till världen, så vi får se :) Har du kommit på något namn eller är det fortfarande svårt att hitta något? :)

2010-04-14 @ 22:09:24
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Sv: Jo det känner jag verkligen. Igår så tröck han på med sin lilla fot så länge att jag kittlade den :P Men då försvann den illa kvickt och gav mig en rejäl spark istället, han blev nog lite irriterad :P haha. Ja sparkarna är helt underbara :)



Nej jag är faktiskt inte ett dugg nervös. I början av graviditeten så va jag jätte nervös, och tänkte mer och mer på att jag villa ha kejsarsnitt. Men nu så ser jag verkligen fram emot förlossningen, den smärtan kan man varken föreställa sig eller undvika, så jag låter bli att tänka på det! :) Jag tänker mer på hur otroligt underbart det kommer vara när han väl är ute och man får hålla om honom, det kommer vara helt obeskrivligt underbart :) Är du nervös över förlossningen?



Nej krämer och blöjor osv har inte vi heller köpt, det väntar vi med tills vi flyttat in i nya lägenheten :)



Ja jag håller med. Det är så mycket enklare med tjejnamn. Och jag känner likadant, vill ha ett namn som inte är så vanligt. Men det namn vi tänkt på nu är så fint och inte så jätte vanligt :) Men som sagt, han kanske inte alls ser ut att heta det när han väl är ute :) Men det visar sig, annars är det bara att komma på något nytt, vem vet vi kanske tycker att han verkligen ser ut att heta något speciellt då vi ser honom :) Och det är ju som du säger, man har ju ingen panik :)

2010-04-14 @ 22:31:32
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Sv: Tvärtom för dig alltså :) Jag var mer nervös i början.. Men nervositeten kommer nog när man väl ligger där på förlossningen med världens jäkla värkar :P Men som sagt, man får försöka tänka på att det snart kommer en liten underbar bebis ur dessa värkar, man glömmer nog smärtan såfort lillen väl är ute :)



Jo precis. Vi har också kollat en hel del på nätet efter udda och fina namn, men har inte haft sån stor framgång med det. Och sen så är det så att vissa namn som jag tycker är fina och bra tycker inte alls min pojkvän är det, och tvärtom :P Så det är ju inte det lättaste att hitta ett bra namn som man båda är överrens om heller :P Fast nu har vi ju iofs ett namn som vi båda är överrens om :)

2010-04-14 @ 23:09:53
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0