Fixa barnrummet?


Har ju planerat att fixa barnrummet i dag, men de är nån som saknas här! FREDRIK! Han är och kör skoter. Varit borta i några timmar nu, så snart borde han väl komma och hjälpa till :p Får väl börja själv, men de är inte så lockande. Så mycke saker där! De mesta ska ut till förrådet, och de är nog fullt där ute. Får se hur de slutar ;p
Ska fara och hämta sängen oxå. Lika bra när man håller på, right?! :)
Jag är på jakt efter en sänghimmel oxå till baby sängen, men hittar ingen som passar :/ Vill ha en sån som sitter fast i sängen, ingen som man sätter i taket. De löser väl sig till slut :)

Den 14 är de prick 3 månader kvar! :))
I slutet av månaden ska jag väl ringa och boka tid för ultraljuds undersökning igen.
3e gången blir de nu!
Hoppas allt har fixat sig där inne i magen! <3



Sommaren får gärna komma nu, för jag är snart för stor för alla mina jackor! :p


Kommentarer
Postat av: MammaFrida

Jo men det är ju så jäkla olika :) För mig tog det ju 4 dygn sen vattnet gick, för lillans kusin tog det 25 minuter att komma ut :) Det kommer en fortsättning ikväll så titta in då

2010-04-05 @ 09:30:09
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0