Baka kaka!

Jag har bakat en kaka :P Inte hunnit smaka den ännu. men den ser då bra ut!
Tänkte ta med lite av den till mamma & pappa i morgon.
Ska upp tidigt i morgon och skjuta fredrik. Sen ska jag till min syster för att sova nån timme till :p
Inga affärer öppna ju kl. 7 så ;) Så i morgon blir de att shoppa lite :)
Sarek ska få vara i min systers lägenhet medans. Vi får se hur de går, han har ju aldrig varit där :S
Och ensam dessutom! Nog går de bra! :)
Funderar om man ska se Sveriges fulaste hem eller gå och duscha och packa lite?
Jag tror de blir duscha och packa, så slipper jag stressa så. Lyxfällan ska jag då se!
Får hoppas att jag slipper se de själv, att de är nån i magen som är vaken ;)

Får meddela att jag börjar vecka 29 i dag! Shit, veckorna går ganska snabbt nu!
Ska till barnmorskan på måndag, spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0