8 månader!




♥ Min bus pojke är 8 månader i dag! ♥

Vars tog tiden vägen?!
Tycker de var nyss han var 6 månader,
och jag tänkte "shit,om ett halv år är han 1 år!"
Och nu är de bara 4 månader kvar tills han är 1 år!
1 år! Kan inte fatta de!
Stoppa tiden! :P
Ludwig är verkligen en liten busig pojke! :P
När man säger nej nej till han,
så skrattar han åt en eller så lyder han :p
Det är full rulle på han heela tiden,
får aldrig han still tycker jag :P
Så mysa med mamma är inget som står först på Ludwigs lista.
Inget krypande än,men de kommer nog vilken dag som hellst!
Han är på alla fyra och gungar fram och tillbaka.
Så snaaart! ;)
Vi var på BVC i dag och lill killen är 76 cm & 10,1 kg :P
Har ännu nåt plagg av 68 som finns i hans byrå,
men jag tror nästan han kan använda de ännu.
Verkligen skillnad på märken och storlekar!







Kommentarer
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

en dag äldre än hugo :) tiden går så fruktansvärt snabbt! grattis ludwig i efterskott på 8 månaders dagen :)

2011-03-31 @ 17:05:18
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Grattis i efterskott! Nu är han lika stor som Knut :D igår var vi på bvc och Knut är 76,5 cm och 10230 gram vägde han :D



Titta in i min blogg, där har jag en överraskning :)

2011-03-31 @ 19:36:24
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0