Tisdag

Okey, på ca en timme ska jag vara i sängs!
Ludwig och jag låg alldeles för länge i sängen i dag.
Så länge att jag inte ens vill säga de :S
Lilla Ludwig har slutat helt med nappen verkar de som.
Försökt lura han när han sög på bröstet och stoppa nappen i munnen.
men de gick inte! Han märkte de ;/
Vet inte hur många nappar jag har köpt till han,men ingen vill han ha.
Han har ju hittat en egen napp har jag märkt.
Somnade när jag ammade han på morgonen och sen när
jag vaknade så sög han fortfarande. Och han sov djupt.
Så jag har blivit matmaskin och en napp på senaste tiden ;p
Får kolla på barnens hus nästa gång om dom har nån special napp till han :)
Nu blir de städa här och sen en snabb titt på
www.nordicfeel.se :)


Tänkte föra över bilder från kameran,men den verkar inte fungera ;/
Skit! Säg inte att den har gått sönder nu!





/ Nina


Kommentarer
Postat av: Jannika

haha visst va den!! hon såg helt förvirrad ut när vi satte den på hennes huvud.. haha

2010-09-29 @ 08:03:55
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0