Söndag

Klockan är ca 1 och jag sover inte!
Känner mig inte så trött.
Lille man har sovit bra i natt igen.
ca 4 - 5 timmar i sträck,så jag är nöjd ;)
Har fått sova ut lite oxå själv då :p Utan att vakna och amma.
de behövdes! Speciellt när man inte har sovit ut på 2 veckor helt.
Sover ju inget på dagarna, som jag kanske skulle behöva.
Men de finns massa sysslor här hemma att göra när Ludwig sover.
Efter alla pojkarna här hemma har gått och lagt sig, så sätter jag ju i gång och städa och plocka.
Så de är full rulle på mig hela tiden. Så därför kommer jag så sent i säng varje dag.
I morgon ska vi rulla i väg till BVC, är ju 2 veckor sen nu vi var där.
Får vi se hur mycke han har gått upp i vikt nu :P
På torsdag blir han ju 2 månader! Fattar inte hur veckorna kan gå så snabbt! :S
Onsdag ska vi till läkaren oxå, fullt upp för mig & Ludwig ;)
I dag har Ludwig varit så snäll! Lite gnällig men de var inte länge och de måste man ju vara i bland ;)
Har varit och röstat oxå :)
Hyrde en film i går och i dag.
Green zone & En galen natt!
Green zone var kanske inte min typ av film,men den var okej :)
En galen natt var bättre och roligare!
Nu ska jag fixa de sista och sen kanske sängen!

/ Nina


Ludwig & pappa fredrik för nån vecka sen!





Kommentarer
Postat av: Jannika

Hon somnar runt nio för natten, sen sover hon fram till kanske.. 4? då har hon kissat eller bajsat å gillar inte blöt blöja:P sen somnar vi om och sover till runt 8:) Hon äter itne på natten.. möjligtvis snutta lite för närhet typ. Hon sover hos oss så när hon vaknar till lite brukar hon gosa in sig av sig själv och somna om med nappen:)



själva då? hur sover ni?:)

2010-09-20 @ 08:41:59
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0