duschen nästa!

Vad har man gjort i dag då?
Vaknade vid 8. Fixade Ludwig och for till sunderbyn på kontrollen.
Den gick bra och snabb :p Fick ju ingen "journal" över förlossningen och operationen,
när vi var på BB. Så jag bad om den nu. Nu förstår jag lite bättre :P
Men så konstiga ord :S Om jag fattade rätt så förlorade jag 3 liter blod på förlossningen och sen på operationen.
Visste verkligen inte att de var så mycket! Måste försöka översätta sen mer av dom konstiga orden, så man fattar lite bättre :p
Efter kontrollen blev de lite affärer, är ju på jakt efter en jacka, men icke ;/ Får kolla här i kalix i morgon.
Hoppas hoppas jag hittar en!
Äntligen sover Ludwig! Vet inte hur de är med sovandet för han. Är jätte trött, men vill som inte alls sova.
Nä,nu ska jag gå och ta en lååång dusch! Var ett tag sen!


Kommentarer
Postat av: Jannika

åh härregud! haha så har Jillian aldrig varit:P hahaha

2010-09-16 @ 08:22:57
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Jannika

läste inlägget nu..sex 3 liter blod låter scarry! jag förlorade en halvliter:S

2010-09-16 @ 08:26:01
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0