Torsdag

Åh,att man alltid ska glömma bort tiden när man sätter sig framför datorn ;D

Vet inte va jag ska skriva, tror de inte är så roligt att höra va jag och Ludwig gör varje dag :P
En snabb genomgång om dagen ändå...

- mamma och min syster kom
- For ner till "stan" med dom
- Gick i affärer.
- Hämtade ett par skor och en väska hos Therese
- Beställde kina mat
- mamma och min syster for hem
- Somnade med Ludwig i sängen
- Fredrik kom hem efter träningen
- Gick ut med Sarek
- Såg på tv
- Och nu är man här :P

Har säkert glömt nåt men de får duga ;D


Fredag i morgon vilket alltid är skönt!
Fredrik slutar tidigt.
Tänkte kanske fara till Luleå på lördag och shoppa lite.
Har ju tänkt börja med julklapparna.
Har varje år försökt börja i tid,så de inte blir sista minuten.
Men de har jag aldrig lyckats me! ;D
I år kanske de går?!
Då ska man bara komma på va man ska köpa till alla :S

Så lust att tona håret rött oxå ;D
Riktigt rött!
Men då är de ju sen så svårt att få bort färgen!
Typiskt!
Just nu är de så många olika färger i håret.
Inte snyggt!
Man vågar ju knappt fara till frisören!

/ Nina




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vilken gullig bild på Ludwig :D



Det är ingen knäpp fråga tycker jag :) babysimmet är 30 minuter, man ska inte vara längre i vattnet pga är man i längre börjar dom små att frysa. Sen så börjar vi med typ en sång där man presenterar alla bäbisar (låter lite töntigt, men är lite roligt). Sen så gör vi som olika saker, typ bäbisen för simma på mage, simma på rygg, leker tittut och lite sånt :) det är det vi hunnit börja med nu iaf :) sen får vi väl se vad vi får göra senare :) väldigt roligt är det iaf :D

2010-10-15 @ 07:14:29
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Jannika

typ jämt? när hon vaknar är det en gång, sen vill hon leka.. men iaf två gånger under vakentiden..



sova är det enda som funkat bra!! hon sover hela nätter:P från 9 på kvällen till runt 8 på morgonen:)

2010-10-15 @ 08:11:33
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0