Tisdag

I dag har de blivit mycke sömn för mig och Ludwig :p
Gör då inget för mig ;p
I dag var de andra dagen som han somnade helt själv,
utan att ha bröstet i munnen eller bli vaggad till sömns :P
Han somnade bredvid mig med nappen i munnen och mitt linne.
Så de luktade mamma ;P
Nu på kvällen går de inte lika bra,
men de går bättre. Går lite snabbare när han ska sova.
Fick en trevlig överraskning av han i dag faktiskt!
Han tyckte nog jag hade lite att göra,
så han bajsade igenom blöjan och pyjamasen
så de kom på babysittern!
Och de droppade hela vägen till skötbordet oxå ;P
Vad har mer hänt då?
Vi tog en promenad till Ludwigs farmor och farbror Elias som går i 2:an :P
Ludwig fick en body :)
Fikade och Ludwig somnade i farmors famn och snarkade på :p
Har märkt att han har nästan inga byxor!
Måste försöka ta mig till luleå här nån dag och handla lite till han.
Kanske till helgen? :)
Nu ska jag gå och sova!
Och så klart ligga och titta på söt ungen min som jag gör varje kväll!
/ Nina





Ren spegel man har :P




Inte lätt att fota han ibland :P


Kommentarer
Postat av: Jannika

Bättre, men sämre på morgonen? då kan hon nysa och snora å hosta:S:S har kudde i vagnen nu också när hon inte riktigt är frisk än, som tur är ska vi på hennes läkarbesök på bvc idag. tänkte kolla så allt är ok då:)

2010-10-13 @ 08:05:02
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Sofia

duktig du är på att uppdatera!! :)

2010-10-13 @ 08:52:17
URL: http://darlingen.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha :D men jag tycker att snön kan hålla sig borta några veckor och sen bara komma pang boom jättemkt! Inte hålla på såhär fram och tillbaka! ;)



Babysimmet gick superbra :D men Knut hade inte tid att titta på varken mig eller Andreas ;) så jag hoppas att vi får lite mera ögonkontakt imorgon :)



Vad roligt att Ludwig klarat av att somna av sig själv :D hoppas att det håller i sig! Gåre bättre nu att lägga honom på kvällen?

2010-10-13 @ 23:12:52
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0