Onsdag

Att gå och sova kl. 00 i kväll kommer jag nog inte lyckas me :P
Innan kl. 2 ska jag väl vara i säng!
Ludwig har börjat lite smått att gripa ta i saker,har jag märkt.
Satte fingret framför han i dag och då tog han tag om de.
Tog ett tag,men ändå :)
Var och handlade i dag och hittade ett riktigt fynd !
Blöjor för 20 kr!
Dom hade väl utgått från sortimentet.
Dom skulle vara bra för naturen eller nåt sånt :p
Ludwig har inte bajsat nu på 3 dagar,
konstigt!
Han har bajsat varje dag sen han kom till världen :)
Nå ja,de kommer väl snart ;p
Kul att läsa om bajs! Haha
/ Nina



Sommar,tack!


Kommentarer
Postat av: emma

Det beror på hur detaljerat man vill ha :) 300-400 :)

2010-10-21 @ 00:19:39
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: Elin

Nemen så söt han är!

2010-10-21 @ 01:42:39
URL: http://cassler.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Det går bra när han ammar, än så länge är han inte täpp i näsan utan bara att det rinner. Hoppas att han inte blir täpp!



Näe det är inge kul för han när han är tvungen att vara borta. Nu förra gången då han var borta och när han kom hem, så märkte han många saker som Knut börjat göra bla att Knut börjat vända sig. Men även typ att Knut har nya ljud och sånt märker inte jag när jag är med han 24 timmar! Näe jag hoppas verkligen att han får jobb här uppe snart =/ sen hade det ju varit skönt att han varit hemma nu när Knut är sjuk oxå, Knut ha vaknat x antal gånger inatt =/

2010-10-21 @ 07:12:56
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0