Måndag

Helgen har gått så fort!
Inte kul!
Jag är verkligen överraskad över hur snabbt Ludwig somnade i kväll!
Han somnade vid 20 först och vaknade vid 21 igen.
Trodde han inte skulle somna om igen.
Men ack så fel jag hade!
Jag ammade han och hanfick ersättning oxå,
så somnade han nästan direkt :D
Han sover än!
Ska gå ut med Sarek nu innan jag går och sover.
Ja,jag ska gå och sova innan kl. 00!
Inte illa av mig :P
Behöver mer sömn än att de är städat när vi vaknar i morgon!
Om de blir att man går ut på lördag,
vad ska man vara då?
Vill ju klä ut mig,
i alla fall lite :P
En kossa skulle ju passa mig ;D haha
Nä,nu väntar Sarek :)
/ Nina



Sarek med kossorna förra året :P


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha jo Ludwig verkar vara en stor kille han oxå :D jag får höra hela tiden hur stor Knut är! När jag var på gymmet en dag så var det en gammal tant där och hon började prata med Knut och så sa hon att han måste vara 6 månader eller hur? Jag ba näe han har precis blivit 4 månader :P men det ska bli riktigt kul att gå på bvc på fredag :D vem har ni som sköterska där?



Vi har inte alls hunnit titta på några barnstolar ännu! Men så fort vi ska till lule eller happis, så ska vi göra det :) till jul tycker jag att han borde klara sig med sin barnstol nu? Eller jag hoppas det iaf!



Vad skönt att nattnigen gick bra :D får hoppas att det bara blir bättre och bättre! Knut har aldrig sovit på sida eller förut, men jag började testa det på nätterna och när han ligger på soffan och han älskar det :) nu när jag lägger honom i sängen på kvällen, så vänder han sig nästan direkt själv på sidan för att sova! :)



Då äre vi ju "nästan" grannar, vi bor ju ute på Djuptjärn ;) när jag fick köra med Knut i bilen för att han skulle få sova, så körde jag genom rian och gammelgården till e4 och runt runt runt den vägen ;)



Joo jag är skitsugen på att gå ut på lördag! Har ju inte varit ute på skitlänge, så det börjar ju bli dax för det! Du får börja pumpa ut mjölk redan nu och frysa det, så slipper du sitta på lördag och pumpa allt :)

2010-10-26 @ 10:59:17
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0