Måndag

I dag har jag och Ludwig varit ensam nästan hela dagen!
Fredrik har jobbat till kl. 15,
kom hem en timme sen for han och spelade match
och kom hem kl.22!
Har väntat hela dagen på att jag ska få ett sms,
så jag kunde fara och hämta mitt hm paket.
Fick smset typ vid 21 tiden
och då var klockan så mycket ;/
Får fara i morgon när jag ska ner till stan :P
Ska och köpa hundmat och kanske nån liten fisk.
Såg att dom hade börjat sälja fiskar på djur magazinet här i kalix :)
Vad har jag och Ludwig gjort i dag då?
Han vaknade kl. 9 och började prata.
Försökte få han att sova för mamma nina var trött ;D
Han har tjorvat i natt.
Han vaknade vid 3 och åt,sen vaknade efter en timme igen och skulle äta :S
Somnade om och vaknade igen men som tur var somnade han ganska snabbt :)
Nå ja,vi somade om igen kl. 12.
Och vaknade 14 ;P
Fredrik kom hem kl. 15
Fixade lite saker här hemma så mycket Ludwig tillät ;D
Sen efter nån timme blev de mat dags och så somnade vi igen :p
Verkar nästan som om vi bara sover hela tiden! haha
Resten av tiden tills nu har vi inte gjort så mycket.
Ludwig och Fredrik sover ju självklart redan :)
Som vanligt är jag sist i säng!
Men nu är de även dags för mig! :)



lilleman på BB.
Så liten :)
Tiden går alldeles för snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0