fredag

I dag har man varit till haparanda IGEN.
Var ju i söndags,men fick för mig att jag måste ha några saker från ikea så ;p
Tyvärr hade dom inte en sak jag skulle ha ;/
En sån där skoförvaring till hallen och så var de en bänk oxå så man kunde sitta på den :)
Svart fanns men inte vit som jag hade tänkt mig.
Köpte en klädställning oxå, för jag har så många kläder så jag glömmer bort dom,
när man bara trycker in dom i garderoben.
Nu kommer jag inte glömma bort nåt ;)
Sen blev de barnens hus och köpte 2 olika nappar,en spegel,bad leksaker
och nån hand docka :p
Får hoppas att han godkänner nån av napparna :S
Försökte ge han nappen nu efter han åt sist,men nej.
Han bara tryckte ut den med tungan :P
Ska försöka gå igenom massa kläder nu och se vilka som ska upp :p
/ Nina


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

I bärsjalen sitter huvudet bättre än en bärsele. Jag brukar sätta Knut i bärsjalen när han blir övertrött! Han slocknar direkt i den :)

2010-10-02 @ 12:28:45
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0