Torsdag

Vad har man att berätta ?
Hmm..
Ludwig tänkte vakna kl. 8 i dag,
men jag var så trött.
Så jag bestämde att vi sover lite längre,
och de gick han med på ;D
Vaknade sen kl. 11.
Vilket var skönt!
Resten av dagen har jag försökt göra lite nytta här hemma.
Men Ludwig har inte varit helt nöjd i dag :/
Han skulle mest vara i famnen.
Lille mannen har börjat visa blyghet också!
Var och besökte jobbet i går,
och så började han gråta när nån kom för nära.
Satt och tittade mest på mig ibland.
Är då verkligen mammas pojke ;)
Räknar verkligen ner dagarna då han blir 4 månader!
Vill ju testa ge han annat NU! :D
D dropparna är ingen favorit, en grimas varje gång ;P
Nä,nu ska jag hoppa i säng.
Ska till luleå i morgon,
ska och skjutsa mamma till kallax!
Sen blir de nog en kort sväng på stan med systern!

När ska dom här svettningarna gå över?!
Jävla skit hormoner! ;/



/ Nina


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Det är riktigt roligt att bada faktiskt :D synd bara att det är så tidigt på torsdagarna (13.30) det är Knuts sovtid, så han är skittrött dom dagarna =/



Nix ingen grimas alls! Han har aldrig grimasera till dom, inte heller till magdropparna han fick i början. Han gillar allt jag ger honom :) förutom köttfärsen :P



Det skulle ju kunna vara en idé det där med snuttefilt. Kanske ska ha på mig ett linne ngn dag irad och sen testa ge honom? :)



Njäe ingen direkt blyghet ännu, men han har när han varit trött börjat grina när Andreas familj kommit på besök :P hehe :P och han grinade åt Barbro nu när vi var där sist och hon sa att kring 5 måndaer ska dom börja grina åt främlingar :)



Haha jo näe det är inte så superroligt att gå på promenader själv! :) jag har börjat lyssna på en ljudbok när jag är ute och går, då är det lite roligare :) men annars är det lite trist =/ men det vore superkul att gå ut och gå med er :)

2010-11-05 @ 11:18:30
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0