Torsdag

Ingen lust att skriva om i dag,
så jag hoppar direkt till i morgon :P
I morgon blir de luleå och shoppa!
Julklappar!
Jag hoppar jag hittar alla,
så har jag gjort bort de.
Ska titta efter lite kläder till Ludwig & mig också
när man ändå är i luleå så ;)
Tänkte komma i väg 11-12,
men om jag är nog pigg så blir de nog tidigare.
Fredrik åker bort i morgon,
vill ju vara med han ett tag innan han åker ;(
Han kommer inte hem förrän söndag NATT!
Nä,nu ska jag fixa dom där jävla bilderna som jag bara skjuter upp hela tiden!
/ Nina



Min önskelista! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha vi funderar oxå på att fara till Lule idag! :D hoppas att du hittar några julklappar!



Näe Knut har inte heller några leksaker! Så det behövs verkligen och jag antar att folk fattar att dom ska köpa det :P



Jo det är jätteskönt med hus :D MEN man skulle ha haft mer pengar, det hade varit roligare för då hade vi fått verkligen som vi vill ha det ;)



Har inte sett ut några möbler direkt ännu, har tittat på IKEA och där finns det egentligen bara ett brod med stolar som jag tycker är okej. Plus att jag vill bara ha blåa grejjor ;) andreas säger att allt knut får behöver inte vara blått, men jag gillar ju blått ;)



Njäe han kan småskratta lite om jag försöker göra samma saker som andreas. Men han skrattar aldrig lika mkt eller lika högt som när andreas håller på med honom! Joo Knut kan oxå skratta när man smackar som i halsen och nacken på honom :)

2010-11-26 @ 07:47:59
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

det blir ungefär 45 srycken, å då är det nästan bara släkt! bara fyra av våra närmaste kommer.. 18 inbjudningskort:P

2010-11-26 @ 07:50:08
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0