Tisdag

En ny start. På nåt sätt skulle jag vilja ha en ny start. En ny start på många olika saker. Saker som jag ångrar att jag började med, saker som jag skulle ha gjort på ett annat sätt. Är fast i ett mönster som jag vill ur. Vill inte ha de så,men vet inte hur jag ska komma loss? Önskar jag hade mer energi. Jag är en sån som tänker alldeles för mycket, tänker på saker om och om igen. Får ju inget ut av de att tänka på de flera gånger. Dålig på att göra nåt åt de. En personlig coach skulle jag behöva. Rymma iväg skulle vara så skönt ibland. Försvinna och tro att problemen försvinner av sig själv. De är bara att stanna kvar och se hur allt går.
Personer som kräver så mycket av mig också. Tror inte dom fattar hur jag har de ibland. Nä,nu ska jag FÖRSÖKA skita i hur en del är mot mig. Jag mår inte bättre av att göra som dom säger. Jag är jag. Jag får inte ut nånting av att göra som dom säger.

Man lever bara en gång




Jag som har fotat






Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag kan vara din personliga coach!

Kom till Luleå ihelgen :)

Älskar dig min lilla vän, du betyder mest för mig! <3 :)

2010-11-09 @ 23:13:29
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Du är som mig, tänker alldeles för mycket, och jag känner igen det där med människor som kräver en hel del av en, och som förväntar sig så mycket av en.



Kram till dig

2010-11-09 @ 23:32:18
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Joo visst äre dyrt att laga den där förbannades skotern :P och det är inte första gången han lagar den! Han lyckades ju köra sönder den x antal gånger ifjol :P absolut kör jag oxå skoter :D jag har en egen liten liten skoter som är alldels perfekt för mig :D men andreas vill "laga" den och göra så att den går fortare :P men jag försöker förklara för honom att min skoter behöver inte gå så himla fort :P men han förstår inte riktigt vad jag menar med det ;) i vinter kanske det inte bli så himla många skoterturer, men självklart ska Knut få komma med och lära sig redan nu hur roligt det är att köra skoter :D pappa har dessutom en stor skoterpulka som vi får lov att låna hur mkt som helst och i den kommer jag och Knut att sitta i :D eller jag retar lite med Andreas och säger att det är ju han som får sitta i pulkan med Knut hahaa lite irriterad han blir på mig då ;) ;)



Har eran natt varit bättre? Inatt vaknade Knut bara 3 gånger :) men jag längtar tills ikväll då jag ska sova nere i gästrummet :D

2010-11-10 @ 07:52:28
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

nä, slår man ut det på ett år så blir det mycketmycket mer än vad en villaägare betalar :) Och här vi bor är det ändå "billigt" att bo då det är en liten by bara

2010-11-10 @ 17:09:08
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0