Onsdag

Som att de inte nog med problem med försäkringskassan!
Nu ska jag tjorva med handels OCKSÅ!
Har nog att göra om dagarna!
Och nätterna!
Ludwig vaknar varje timme IGEN.
Är så trött ibland, att man knappt kommer ihåg va man har gjort!
Längtar såå till helgen då jag får sova!
 På dagarna hinner jag inte sova.
Ska hinna ringa till försökringskassan/handels,äta,duscha m.m.
För när Ludwig är vaken ska han ha nästan all min uppmärksanhet.
Inte länge han vill ligga i gymmet/babysittern m.m. :P
Det är inte så roligt längre att byta blöja på han när han har bajsat.
De luktar verkligen S K I T !
Fy fan,vad de luktar!
Poff,så började de lukta.
Trevligt att veta hur Ludwigs bajs luktar ;p haha
nä,nu ska jag ta de lugnt.
Har varit fullt upp hela dagen.
/ Nina



Ludwig på besök när jag låg inne på sjukhuset! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo det behövdes nya vinterkläder, han fick en jättefin jeansoverall på namngivelsen, men den har han ju hunnit växa ut nu nästan helt och hållet och vi har bara använt den en gång :P det är ju 20 procent rea på allt i barnbutiken i gallerian = skitbra!



Självklart måste man ha en egen skoter :D men det är väl inte den bästa, men den duger åt mig :D tror inte att det blir så himla mkt skoterkörandes i vinter på mig :) jo skitmysigt med pulkan :D jag hoppas bara Knut inte blir rädd utan gillar den :D



Vad trist att han vaknat så ofta! =/ jag känner igen det där att man vet inte riktigt vad man gör mitt i natten för man är så trött! =/



Ska ta och bädda färdigt sängen där nere och sen ska jag krypa ner under täcket :) får se hur länge det tar innan jag somnar! :P

2010-11-10 @ 22:44:09
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Jo ett hus hade ju inte varit så dumt :) Men jag har inte så bra förutsättningar för ett huslån riktigt ännu.. Men man kan ju alltid testa :)

2010-11-11 @ 11:56:33
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Det är skitlätt att glömma vissa klädesplagg! Men nästa bäbis för väl andvända det då istället ;)



Men hallå! Man kan ju inte byta en skoter mot en cross! Det var ett dåligt byte tycker jag! ;) nu får du se till att han köper en skoter istället så att ni har ngt att köra på i vinter ;)



Förhoppnignsvis så vaggas han till sömns i skoterpulkan :) längtar verkligen tills man kan börja köra skoter! Tänk vad mysigt och sitta där i pulkan :D



Natten gick väl ganska bra! Tog ett tag innan jag somna och sen vaknade jag halv 7 och var jättepinknödig! Men det värsta var ju att Knut sov hela natten utan att vakna en enda gång! Men hallå puckounge! Så nu hoppas jag att han gör samma sak inatt! :P



Har förresten testat snuttefilten! Men han verkar inte fatta grejjen med den! Har testat lägga den på huvudet, framför honom, på hans favvovovve och till och med bakom honom! Men han verkar inte bry sig om den =/

2010-11-11 @ 20:18:36
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha jomen en skoter låter väldigt bra tycker jag ;)



Jo lite sammanhängade sömn fick jag :) men ändå inte sovit superbra, men det har nog med att göra att det var första natten själv plus att jag inte sovit i den sängen på snart 4 år! Och det är ingen bäddmadrass i den ;) men Andreas frågade nyss om jag ville sova där nere inatt oxå! Det hade jag inte ens räknat med, så det kanske jag kör på :D



Linnet måste lukta mkt av mig, det är mitt nattlinne som jag använder varje natt :P men jag ska inte ge upp, ska testa den igen! :)

2010-11-11 @ 22:38:30
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0