Måndag

Jag är så virrig!
Som vanligt trodde jag de var tisdag i dag,inte måndag!
Nä,nu måste jag börja gå och sova tidigare.
Ludwig har vaknat flera gånger i natt.
I helgen fick jag sova 2 nätter för mig själv,
HELA NÄTTER! :D
Mycket skönt!
Fredrik frågade om jag skulle sova med dom i går,
så jag kunde ha sovit en tredje natt själv.
Men jag skulle ha fått så dålig samvete
när han ska upp och jobba ;/
Men de verkar som om han ändå hade vaknat flera gånger i natt,
brukar han inte annars göra ?
Vid 5 tiden då Ludwig började gnälla
fick jag då nog :p
Jag tog täcket och gick till Ludwigs rum och sov ca 2 timmar i sträck!
Fredrik fick söva han för en gång skull ;p
Ludwig fick testa på lite morot i dag,
även om han än inte är 4 månader.
De var så lite,
men ingen grimas ;p
Kläderna från H&M kom i dag.
Han blev så cool i mössan ;p
hade beställt en plagg till
jul/nyår också.
Tog storlek 74,
men den såg väldigt stor ut :S
68 skulle nog ha varit på gränsen.
Skit också! :P
Ludwig behöver byxor!
Märkte i dag till och med byxor i storlek 68 är snart för små!
Tänkte ju försöka låa bli att shoppa på ett tag :P
Jag som alltid brukar städa varje dag,
har skitit i de i dag!
Tycker hur än jag plockar så blir de aldrig städat!
Saker överallt!
Ett hus,tack!
nä,nu fixa isvatten och gå på toa x antal gånger
sen
zzzzzz!

/ nina



Liiiite gammal bild,men de är Ludwig ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Den här natten har varit normal med bara två vakningar av Knut, jätteskönt! Alltså jag var så trött då han vaknade sådär mkt, att jag har helt och hållet glömt bort snuttefilten!! Det hade varit det perfekta tillfället att testa den!



Haha näe jag tror att skotern kommer att lagas ganska fort nu när snön kommit ;) plus att när vi körde hem igår, och vi körde genom gammelgården så vare några småkillar ute med sin skoter och då blev Andreas mer peppad ;P MEN det kostar typ 8000kr att laga den! Så det är därför han inte fått laga den ännu :P jag har sagt att det är nästan billigare att köpa en ny skoter istället för att laga den för 8000kr!

2010-11-09 @ 07:26:42
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Theresan

har nå byxor i 74 som är för små till noah, sen har du monster mössan här sen också :)

2010-11-09 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0