Fredag

Dagen startade kl. 9.
Låg kvar i sängen ett tag som vi alltid gör.
Duschade snabbt och fixade väskan till Ludwig.
Hoppade in i bilen och hämtade upp Ludwigs farfar & morbror.
Skjutade dom till näsbyn även Ludwig.
Fortsatte att köra till töre,
där jag hämtade upp mamma
som skulle till kallax :P
Jag säger då bara en sak:
JAG VILL UT OCH RESA!
Ingen utomlands resa blev de i år!
Tråkigt!
Jag har ju nästan varje sommar varit utomlands!
Till sommaren ska jag försöka spara pengar.
Fast jag är riktigt riktigt dålig på att spara :/
Nå ja,efter jag hade lämnat mamma
så blev de att hämta upp lilla syster för en rund på stan.
Kom hem kl. 21,
såg på tv ett tag och nu sitter jag här :P
Hittade så fina klänningar!
Men har man inte den rätta kroppen så :S
Måste ju köpa nåt fint till dopet,
när nu de blir?!
Ludwig fick ett par jeans och nån leksak :)
Tog en ganska stor storlek,
han har ganska bra med kläder nu förutom att han behöver
vinter kläder NU :S
Nä,nu ska jag gå och sova SJÄLV!
Är ju fredag i dag och de betyder att
jag får sova en hel natt utan att jag måste vara mjölkmaskin :D
Go natt och dröm sött!
/ Nina


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag prövade köttfärsen 2 dagar i rad, men han bara spotta ut det. Men nu typ 1,5 vecka senare, så älskar han det :) men jag hade i vitlök och nu när han rapar så luktar han vitlök hela tiden ;)



Det är alltid värt att testa en snuttefilt! Det kan ju inte skada och funkar det inte så funkar det inte :)



Haha mammas kille :) än så har Knut inte visat några tecken på att vara mammas kille, fast jag tycker ju att han borde det eftersom att han är ensam med mig dygnet runt typ! Men jag är glad så länge han inte är det! Det är så skönt när jag har mamma som barnvakt och jag kan träna eller ngt annat :)



Låter som en bra plan tycker jag :D bara dom skottar gågatorna så att man slipper slita barnvagnen genom snön! :D



Hehe påtal om snö, när jag prata med Andreas idag och berättade att det snöa, så sa han åt mig att gå ut i garaget och dra igång lynxen ;P han är lite skotersugen haha :D

2010-11-06 @ 22:18:03
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo jag gillar inte det här med vintertiden! Kvällsgröten har bara gått dåligt att få i honom för att han är så trött så han bara grinar! =/ ja men det är ju ganska enkelt, när jag ger honom det 18.30 då är ju hans klocka 19.30 och han skulle redan gått å sova för en halvtimme sen! =/ jag hoppas att han vänjer sig snart!



Jag har inte hunnit testa snuttefilten, men jag tror att jag har den perfekta: mitt nattlinne! :D idag har han somnat helt själv med hunden sin :D



Hehe jamen visst äre så! Hahaha! :D otur bara att andreas skoter är sönder ;)

2010-11-07 @ 22:14:27
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0