Fredag

Vad jag saknar att vara gravid!
Den stora härliga magen,även om den var ivägen ibland :p
Alla sparkar och bara känslan av att veta att de är en liten en i magen.
Kan då säga att jag längtar redan tills nästa gång,fast dit är de länge!
Förstår inte vars tiden tog vägen eller kanske man ska säga tar vägen.
Allt går så snabbt!
Ludwig är ingen liten bebis längre,tycker jag.
Är inte länge man kan sitta och gosa med han,han försöker åla sig ur famnen.
åh,de var så mysigt när han somnade på min mage när han var mindre <3
/ Nina



lilleman på BB :)


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha jag brukar oxå säga att jag saknar stormagen :D Andreas tycker att jag är knäpp ;)



Jo men jag fick höra att det är så mkt ungar här på Djuptjärn, så jag tänkte att då måste jag sätta honom i dagiskön direkt ;) men sen får vi väl se när han ska gå på dagis! Jag ska gå mammaledig halva sommaren och sen tar jag min semester (då blir jag ledig hela sommaren) och Andreas tar semester första halvan av sommaren och sen blir han pappaledig :) och då får vi se hur länge han bli pappaledig, men han vill då vara pappaledig till årsskiftet iaf :)



Haha jo det är nog inte så länge kvar så vill dom inte ha några pussar eller kramar! :P

2010-11-20 @ 07:29:43
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0