Hot hot!


Man kan då inte säga att de är kallt ute i dag :p Har tagit på mig sommarens första klänning!
Så härligt! Måste bara fixa mig lite mer klänningar!
Fredrik är då så klart och fiskar med min bror i tärendö, undrar när han har tänkt komma därifrån :p
Har fått skölja av Sarek några gånger med vattenslangen, och de gick bra! Han stod still,
var nog mycket skönt! Har bakat kärleks mums oxå, och dom fick godkänt! Tror jag lämnar dom här hos mamma och pappa, annars blir de bara att man går och äter dom hela tiden :p
Vill så gärna fara nånstans i sommar, men vars? Utomlands kan vi ju då glömma,förutom finland då :p
Vi får se hur de blir med de!
Och jag har ännu inte tagit nån mag bild! Blir så less på mig att jag hela tiden glömmer bort de!
Snart är den ju borta! ;/


Kommentarer
Postat av: Sophie - Mamma till Nicole

Jo det ääär helt underbart! :D hihi

2010-05-22 @ 19:16:29
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0