Yes!


I dag var sista gången på föräldra kursen.
Denna gång var de en barnmorska från luleå som kom och pratade om förlossningen.
Visste ju redan de mesta, men inte hur de är och ser ut på förlossningen/BB i sunderbyn,
var mest därför jag for och lyssnade.
Och så visade sig att de var hon jag skulle till i morgon,
och se om lillen har vänt sig.
Tur att jag gick på kursen i dag, för hon frågade om jag ville göra bort de i dag.
Och de ville jag ju självklart!
Så nu slipper man stiga upp kl. 8 i morgon!
Som tur var har lillen vänt sig!
Huvudet är nere, men inte riktigt fast ännu.
Lillen rör ju sig ännu så mycket, så de kan ju bli så att han flyttar sig igen.
Vilket jag inte hoppas!
Ett steg närmare till förlossningen känns de som!
Yes yes yes! :)
Ca en månad kvar! Snälla, låt de gå snabbt nu!
Skulle behöva nåt projekt eller nåt liknande som jag kan pyssla me på dagarna,
för jag är såå uttråkad ibland!
Torsdag blir de i alla fall luleå, sista gången innan förlossningen?
Så de blir att handla lite saker till efter förlossningen.
Och sen på lördag blir de sista arbetsdagen!
Lite tråkigt faktiskt, men jag behöver verkligen vara lite ledig innan lillen kommer!
Jobbig att jobba med sammandragningarna! ;/
Nä,nu ska jag göra nån nytta här!






Kommentarer
Postat av: systeryster

du är så fin min kära syster! <3

2010-06-17 @ 00:39:43
Postat av: Alexsandra- snart 3-barnsmamma

va skönt att den lille äntligen vänt sig :) min ligger fort i säte hehe.. hoppas allt är bra för övrigt!!kram

2010-06-19 @ 22:29:02
URL: http://alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0