Sista dagen!


I dag var sista dagen jag jobbade. Men de gick oxå bra de :)
Inga sammandragningar medans så! Men nu är de full rulle där inne i magen!
Trycker på här och där, men mest är de tryck alldeles längst ner! Aj aj säger jag bara!
Inte speciellt skönt! Jag undrar verkligen va lillen gör när de trycker så!
Torsdag är de träff igen med barnmorskan! Gu,vad länge dit!
Va ska jag göra alla dagar?! Rastlös!
Fredrik jobbar ju under dagarna, så dagarna blir ännu mer tråkigare!
Än så länge har ju inte sommaren kommit i gång på riktigt, tycker jag.
men de är ändå skönt, slipper svullna fötter och fingrar då! ;)
Måste komma ihåg att tjata på fredrik att ha bild på magen!
Har skrivit upp de på listan, så då ska jag väl inte glömma de. eller!?

25 dagar är vi nere på nu! Mer eller mindre! :)

/ Nina

Kommentarer
Postat av: VIck

Hej ! Bra blogg du har ! ;D Men kan du inte slänga in mer bilderr ? :D

2010-06-20 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0