Jobbigt!


Veckan 36 börjar i dag!
Inte sååå länge kvar nu, men de känns ändå som om de aldrig ska hända!
Jag kommer nog inte tro på att de ligger en liten bebis i magen, förrän lillen
ligger på magen på mig!
Känns så overkligt att JAG ska bli mamma och ha en egen liten bebis som jag inte behöver lämna bort.
Eller egen och egen, min och Fredriks då ;)
Trots alla kläder m.m. till lillen så är de inte så verkligt!
Blir nog en chock för mig sen säkert :p
Nu blir de bara att jobba 2 dagar till, lördag och nästa lördag.
Sen blir de bara att vänta tills allt börjar.
Konstigt konstigt!
Vad ska jag göra alla dagar?!
Solen skiner ute, men jag vet som inte va jag ska göra.
Så tråkigt att bara sitta ute! Får hoppas att man får ha normala fötter i dag när
de är så varmt :p
Funderar om jag ska fara ner och handla lite glass & dricka.
Lite blommor kanske oxå, att sätta på framsidan så de blir lite hemtrevligt där oxå! :p
Dags att göra nån nytta nu!

/ Niiiiiiiiiiiiiina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0