wiho!


I natt har jag sovit från ca kl. 00 till då fredrik skulle upp och jobba! Första gången på länge!
Blev riktigt förvånad när jag vaknade! Men sen så sov jag ju vidare tills mamma ringde.
Så jag är riktigt nöjd med natten! ;) Nog för att jag fick ändå gå på toa några gånger innan jag somnade,
men de kan jag ta ;p
Vad ska man göra i dag då? Solen skiner och jag vet inte va jag ska ta på mig!
Så sugen på choklad just nu! Ska och handla direkt efter fredrik har slutat jobba, men
de är ju om 2 timmar ;/
Får väl försöka klara mig!
Känner att jag börjar bli lite nervös nu inför förlossningen!
BB väskan har jag börjar packa,
de flesta sakerna är i alla fall i sovrummet.
Så en bit på vägen har jag kommit i alla fall! ;)



Lilla Sarek förra året?


/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0