Regn regn!


De regnar ute. Inte för de gör mig nåt, mår så bra när de regnar ;)
klockan är snart 15 och jag har inte gjort mycket i dag. Vaknat tidigt ca 10.30.
Ja,de är tidigt för mig som har vaknat ca 12 dom senaste dagarna ;)
De är på kvällen jag mest är less på att vara gravid, får gå på toa hela tiden då!
Så jobbigt, gick säkert 4-5 gånger på toa innan jag somnade i går.
Och sen går man ju på toa på natten oxå flera gånger. Snälla lilla bebis, kom ut!
Jag är så less på toan nu! ;p
Och ännu har jag inte packat den där BB väskan!
Till slut blir de väl att jag packar den
i panik med värkar!
Nä men i dag ska jag väl försöka packa lite i allafall! :)

Nu blir de hänga upp tvätt,hämta posten och packa?

/ Nina


Kommentarer
Postat av: Alexsandra- snart 3-barnsmamma

Nrj inga bronlemförutom att den ligger i säte då, men de var inga problem tidigare graviditeter så visade att ngt sånt skulle hända.. Kram

2010-07-02 @ 11:51:47
URL: http://alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0