Trött

I dag har jag

- varit frisör,fixade utväxten på min syster. Hon gjorde flaskan klar,jag satte i blonderingen.
Och efter jag var klar och jag skulle städa bort. Vad är de jag ser, jo hon har glömt sätta i blondering pulvret!
Nå ja,de blev ändå ljusare ;D

- Gjort knäck och fudge.

- Och sen har jag gjort sånt där tråkigt som laga mat m.m. :P


Och än har jag inte laddat batteriet till kameran! :S

/ Nina



Gu,vad trött jag är! Man blir tröttare av att gå upp ur sängen hela tiden,
när Ludwig sover i sin säng :S
När ska han sluta äta på natten?!
I allafall minska på de.


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha! Nu fick jag allt skratta här på morgonen ;) glömde blonderingspulvret ;)



Får han ngt annat på kvällen än bröstmjölk? För när Knut började med gröt på kvällen, så behövde han inte äta nå mer på natten. Bröstmjölken är inte så mättande och håller sig inte så länge. Så du kanske ska ge honom en portion banangröt på kvällen precis innan han går och sover? Och sen på natten när han vaknar är det bara att envisas med att han ska inte upp. Med Knut var det att man var tvungen att bryta hans rutin att komma upp på natten. Men efter jag börjat med gröten, har han inte behövt äta ngt på natten.



Vi har köpt allt julklappar utom en- till min storebror! Men jag tror att vi drar iväg till Lule idag och kanske bara köper lite smaksatt kaffe åt honom? Inte för att han dricker kaffe egentligen, han dricker det bara ibland :P men jag vet inte annrars vad jag ska köpa åt honom? Och åt hans flickvän ids jag nog inte köpa ngt :P själv då, alla julklappar färdiga?

2010-12-22 @ 08:27:33
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0