Lista!


Jag älskar att göra listor,eller va man ska säga.
Vad jag ska göra,vad jag behöver köpa mig m.m.
Så jag har gjort en snabb lista för julafton.
Så där ungefär ;D

10.30 Vakna / Mys i sängen
11.00 Äta jul lunch
12.00-30 I väg till Fredriks mormor och morfar och lämna julklappar
13.30 Hem, duscha,packa & hinna färga håret!?!
15.00 KALLE ANKA! ;D
16.15 In i bilen mot mamma och pappa
Sen vet jag inte hur de blir,
ska ju äta middag och öppna paket m.m.
Men kl. 21.00 blir de då att se Svensson Svensson
om jag kommer ihåg.
Glömmer alltid bort de :P
Och såklart ska Ludwig ligga i sängen 21 :)
Får se hur de går för han att sova borta.
Tycker han har lite svårt att somna nån annanstans än hemma?
De får vi se i morgon hur de går :P

/ Nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0