Jul...

Jag har verkligen ingen alls jul känsla!
Försökte få lite jul känsla,så jag handlade lite julmust och saffranslängd.
Men nä!
Har varit och sökt julgtan oxå,men ingen!
Har försökt julpynta men allt blev bara fel i dag!
Fredrik skulle ta ut lådan från garderoben med allt jul pynt i,
då gick flera ramar sönder som hade legat på lådan.
Jag skulle släcka lampan i tacket,höll i en tallrik.
Ja då tappade jag maten på golvet.
Skulle flytta vaggan som är här i Tv/varsdags rummet,
ja då slog jag tån i tvbordet!
Ingen toppen dag!
Och de blir inte bättre när de är stökigt här heller!
Men jag orkar inte städa!
Nu blir de att sova de lilla man får sova!
/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0