Detta har hänt!

- Ludwig har sovit nu 3,5 timme i sträck! Från kl 21 till nu! Rekord!

- Behöver inte göra om min piercing! Sparade 500 ;P

- Har varit i dag och fixat till nyår,hemliga planer!

- Har nästan fixat klart alla julklappar,skönt!

- Har äntligen julpyntat klart,nu saknas bara granen

- Fick med posten i dag en finsk julskiva av någon som jag inte alls känner?!
Finns 4 Nina wennberg i kalix! 3:e gången jag får nån annans post!

- Och nu ska jag gå och sova själv,och sova hela natten i sträck!
Hur skönt är inte de?! ;)

/ Nina


Har inga bilder nu på datorn. Har fört över dom till min nya extern hårddisk :p




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo jag slutade amma kring 5 månader :) det var natruligt, jag ammade ju bara frukosten och sen den gången då jag sov nere i gästrummet och andreas hade han hela morgonen så blev det bara att jag slutade :) han har inte alls saknat det och de är väldigt skönt :)



Vad har du testat för pureer? Gillar han inte alls ngn? För Knut han var ett bröstmonster först oxå ;) men sen när jag började mat så blev han ett matmonster istället :D och det är jag glad för!

2010-12-10 @ 07:13:31
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Sofia

Haha...finsk julskiva! Nu kommer du väl i stämning?! :p Men att det finns så många Nina W i Kalix?!! Sjukt! Vad är det för skoj du ska hitta på på nyår? :) kram

2010-12-10 @ 08:58:41
URL: http://darlingen.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo det var skönt att sova en hel natt, synd bara att man inte la sig i tid ;) inatt har han sovit i sitt rum och det gick bra! Han vaknade kl 05 och ville stiga upp, men det fick han inte :P så jag gick in och stoppa in tutten och sen somna han om och sov till kl 06. Ganska bra resultat för att vara första gången i eget rum :)



Vem har du, är det Barbro? För hon tycker att det är för tidigt att ge mat vid 4 månader :P när vi var tyckte hon att vi skulle börja med mat närmare 6 månader :P så lyssna inte på henne!

2010-12-11 @ 19:35:02
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jamen det är alltid så! Det är så skönt när man blir ledig på kvällen! Och då blire helt enkelt att sitta uppe längre :D



Hehe ja Knut vaknar då alltid mellan 6-6.30 :P så då äre bara att stiga upp! Jag skulle hemskt gärna vilja att han sov till åtmisntone 7! Tänk vad skönt det skulle vara ;) men igår var det skönt, Knut vaknade kl 06.20 och Andreas steg upp med honom. Sen när han lagt Knut och sova igen kl 07.30 kom han och sov med mig och vi sov ända till kl 09.15! Jäkla vad skönt det var :D



Jag försdtår att han bara gillar päronen! Gottigott med det :D har du prövat majs med flytande margarin? Det blir skitgott! :D

2010-12-13 @ 09:02:58
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0