Älskar att...

...slå in paket!
Så roligt!
Tråkigt nog har jag ju köpt klart alla,
men jag fick slå in 2 julklappar som min syster hade köpt i dag :P
Vi tog en tur till haparanda och finland i dag.
Var på jakt efter en tomtedräkt till Ludwig,
men när jag väl hittade en så bangade jag ur :P
180 kr för en dräkt han har en kväll, nää :P
Skjorta med väst blev de i stället.
Riktigt stilig kommer han vara! :P

Och än har jag inte laddat kameran!
Skit!
Nå ja,i morgon ska jag väl komma i håg de! :D

/ Nina



Ser ni hur högt upp byxorna är?!
Är pappa Fredrik som drar upp dom så högt dom går ;p


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Kom nu ihåg att ladda batterierna :D



I början tyckte jag att det var jättemysigt att amma, men sen så tyckte jag bara att det blev jobbigt. Så för mig var det bara skönt när vi började med mat och sen att du gick så bra för honom, för då kunde jag ju trappa ner väldigt fort med amningen. Man ska ju amma så länge som det känns bra och dom rekomenderar ju att man ska helamma till 6 månader :) så kör på du :D

2010-12-21 @ 15:10:37
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: hihi jo det är svårt att förstå vad man har att vänta, men underbart lär det vara! :D

Söt liten pojk du har :)

2010-12-21 @ 17:33:37
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0