tisdag?

Vet knappt va de är för dag nu när man är hemma :p
Dagen har gått ganske snabbt.
Jag & Ludwig har stigit upp kl. 13.
Har vaknat ett antal gånger i natt,så då får man sova till kl. 13 ;p
Får hoppas att natten blir bra.
Så man får liiite mer sömn :p
Ska gå och borsta tänderna och fixa inför natten.
På torsdag blir de BVC så de blir spännande :p
Veckans händelse!
Nästa vecka ska man på efterkontroll.
Både här i kalix och i luleå.
Har ännu inte fått nån tid till luleå.
Dom sa att dom skulle skicka en tid till mig.
Att de brukar funka till 99%.
Men de kommer väl bli att jag är dom där 1% som inte får nån tid,
så jag måste ringa dit oxå ;/
Hoppas att ser bra ut! Vill inte ha mer komplikationer!
Nä,nu toan!

/ Nina





en dag gammal!


Kommentarer
Postat av: Hannah och Colin

Varför ska du på två efterkontroller?

Är nyfiken på förlossningen, kommer du skiva nånting om den?

2010-09-01 @ 18:11:53
URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: Theresan

VA tusan, sova till 13, det har man nog inte gjort på... 5 år kanske ;p

du får ju gärna titta förbi om du har tid någon dag, jag tar mig ännu ingenstans.. hoppas på att vi får tag i någon bil snart.. lite jobbigt med cykel o cykelvagnen hela tiden ;)

har köpt en liten present till lilla ludde, är det något speciellt annars som han behöver? :)

hoppas ni har det bra iaf. <3

2010-09-01 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0