Sova!

Fredrik,Ludwig & Sarek har gått ut på en promenad,
så då ska jag passa på att SOVA!
Känner mig så trött i dag! Även om han har sovit ganska bra i natt.
Kanske borde berätta varför jag har legat inne på sjukhus i 6 dagar.
Har haft en svår infektion i livmodern. Läkaren sa att de var tur att jag kom in i tid,
annars kunde jag ha fått blodförgiftning och dött. Roligt att höra sånt ;/
Hoppas verkligen att alla komplikationer är slut nu.
Hade ingen enkel förlossning,och så kommer man hem och får en infektion.
Inte kul! ;/ Nu hoppas jag att vi kan börja familjelivet på riktigt!
Försöker komma på va man ger en 18åring i present oxå,
nåt speciellt vill man ju ge.
Men inte de lättaste att komma på de!
Varit i några affärer här i kalix, men inget! ;/
Nu måste jag gå och sova så dom inte hinner tillbaka!
/ Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0