Ludwig!



Lille mannen som har fått ett namn nu!

Låt mig presentera, Ludwig! :)

Gu,vad skönt att namn saken är över!
Han ligger och sover nu.
Så jag passade på att skriva i hans bok lite & prata med mamma.
Skulle behöva handla, men jag vet inte om jag ska skicka
i väg pappa fredrik och handla eller om jag ska fara :p
Ska se på en film som börjar 21, så de börjar bli lite bråttom.
Ska då ha ostbågar och cola,har jag bestämt!
Har varit så duktigt med gottis saker,sen vi for till sunderbyn.
Så jag tycker att jag förtjänar de ;)
I morgon blir de första dagen jag och Ludwig är ensamma!
Fredrik ska börja jobba ;/
Blir ju inte så länge vi är ensamma,
för vi sover väl till kl. 12 kanske :p
Så då är de bara 4 timmar kvar tills han kommer hem.
De ska vi väl klara av galant :p
Är lite mer orolig över tisdag, då vi ska till BVC.
Han ska ju typ ha mat HELA tiden :p
Nä,nu ska jag hänga upp tvätten och skriva en lista på va fredrik ska handla :P
Jag slapp ;)

/ Nina


Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

åhh grattis till liten :D han är jätte fin!



vi hade det jätte svårt med namn till Oliwer han va namnlös i flera veckor :P



2010-08-09 @ 00:37:59
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Va söt han är! :) Jag vet inte om buffa är något ord som jag själv kommit på haha det har bara blivit att säga så. När jag buffar så trycker eller klappar jag på rumpan :)

2010-08-09 @ 13:44:01
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0