Vagn, klar?

Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning

Har jag sagt att jag börjar bli nervös för förlossningen?!
Fast jag har ju några dagar på mig att lugna mig ner ;)

Barn rummet ja, de går ju verkligen bra med de. Haha. Har i alla fall fått bort saker till förrådet,
men sen har de tagit stopp! Sängen är monterad ihop.
Allt skulle underlätta om jag hade en byrå eller nåt att sätta alla kläder i.
Blir kanske haparanda i morgon, kanske man ska slå till och köpa en byrå? :)
Ska ju in på Jala oxå, och boka en vagn?
Måste bara välja färg :p
Så har man gjort bort allt de där med vagnen. ÄNTLIGEN!
Vagn köp är inte de roligaste jag gjort!

Mår inte så bra i dag, vila ett tag vore kanske inte så dumt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0