SOVA!

Jag får aldrig sova!

Kunde inte sova i går på en gång, låg och vred mig hela tiden.
Sen är de ju alla dessa toa besök! 4 - 5 gånger i natt?
Ca 7 ringde Fredriks alarm för då ska han ju se nåt program på tvn, så då låter tvn och Sarek vaknar.
Senare ska han ju in i sovrummet igen och ha kläder och fråga om jag sover.
Han & Sarek far i väg och cyklar. Kommer tillbaka, duschar Sarek & LÅTER.
Släpper in Sarek i sovrummet innan han far igen. Sarek börjar slicka sig & luktar blöt hund! Inte de trevligaste!
Så då måste man släppa ut han ur sovrummet. Somnar en timme kanske? Då kommer fredrik tillbaka med en kompis och LÅTER. Dom sätter sig ute och dricker kaffe. Kanske man skulle få sova då? NÄ!
Då börjar lillen i magen ha boxnings match med mig! No sleep!
Sen har ju mardrömmarna börja komma tillbaka, så man kallsvettas varje natt oxå! ;(

Länge sen man har sovit en HEL natt!
Man skulle ju som vilja sova nu lite innan lillen kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0